MAKLUMAN

KEPADA PEMBELI, DIGALAKKAN UNTUK MENGISI BORANG DI SEBELAH KANAN ANDA UNTUK MENGELAKKAN KEKELIRUAN SEMASA MEMESAN BUKU.

JUGA DINASIHATKAN AGAR MENGGUNAKAN PERKHIDMATAN POS LAJU (SUDAH BEBERAPA KES HANTAR PAKAI POS BIASA TAPI TAK SAMPAI). SEBARANG PENGHANTARAN POS SECARA BIASA, PIHAK KAMI TIDAK LAGI AKAN BERTANGGUNGJAWAB ATAU MENGGANTKANNYA DENGAN YANG LAIN SEKIRANYA TIDAK SAMPAI ATAU ROSAK DI TENGAH JALAN!

HANYA DENGAN MENAMBAH RM 10.00, INSYA-ALLAH PESANAN AKAN SELAMAT SAMPAI KE TANGAN ANDA!

Saturday, August 28, 2010

Burok (Autobiografi Lina Sepora) : RM 10.00

Tajuk : Burok (Autobiografi Lina Sepora)
Penulis: Rohman Shaary
Penerbit : Pekan Ilmu
Tahun : 2002
Halaman : 302 m/s
Kondisi : Masih Elok
Status : Sukar didapati dalam pasaran

Ceritanya macam ni. Si Lina Sepora, 46 tahun, nak buat buku autobiografi pasal diri dia. Jadi, dia pun datang pada Encik Zoolfan (PESANA) untuk semak hasil-hasil kerjanya sebelum diterbitkan menjadi sebuah buku. En Zoolfan ni bukan main terkejut lagi bila baca hasil tulisan si Lina Sepora. Sama la macam aku. Terkejut juga. Nak baca hasil karya Lina Sepora harus ada mental yang kuat. Untuk baca bab 1 saja mungkin jadi satu seksaan. Namun, jika anda berjaya ke bab 2 maksudnya anda mampu menghabiskannya. Sedikit hasil tulisan Lina Sepora (tidak kuedit sedikit pun):

peDuli apa nama aku, tapi Kalau kaorang mau tau juga nama aku, aku bagilah. bUkan bagi apa bagi Taulah. Kaorang ingat aku Mau bagi aPanya? Aku mau bagi tau nama aku, bukan bagi yang LAinnya. Nama aku Lina Sepora. Kulet buku NOBEL ini ada nama ku. aku mau kan bagi tau Kapada kaorang nama Aku M.J Lina Sepora.
(m/s 8)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP